Döden har kommit till min dörr!

      2011-03-03 / 11:06:45 Publicerat i kategorin Pyssel  
I stort sett alla blommor har nu dött hos mig. Jag har inte haft nå känsliga blommor för jag vet att jag inte klarar av dem. Men alla blommor som svärmorstunga, garderobsblomma, succulenter.. ja alla har vissna, ruttnat, dött! Men så kan det gå, operation införskaffa plastblommor startas snart.

Minns ni det här, jag har försökt att rädda det mesta som inte dött i det arrangemanget och planterat om dem i en mer lite vårig kruka. Egentligen är det ett fat, man jag tyckte det passa kanon fint ihop med blommorna!

Vad säger ni? Helt okej va? Jag är ju ingen florist även om jag önskar det: )



Postat av: Madde

Jättefint arrangemang att sätta blommor eller växter i sån glasfat! <3

2011-03-03 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0