Egengjord kallrörd tvål!

      2014-08-08 / 12:29:28 Publicerat i kategorin Litegrann om mig : )  
Dagarna bara rinner iväg och idag är jag inne på min allra sista semesterdag. Hela sex veckor har jag varit ledig, men vart tog de dagarna vägen? Har lite ångest för att börja jobba igen. Inte för att jag inte trivs på jobbet, snarare tvärt om. Men det är ju så himla skönt att vara ledig! Jag får spendera hela dagarna med Malwe. Följa hans utveckling, höra när han lär sig alla nya ord, pussa hans knän när han ramlar, torka bort ketchupen från ansiktet när han ätit. Jag har blivit bortskämd med att få vara med han jämt, varje minut. Önskar att det alltid var så!

Under sommaren har jag hunnit pysslat mycket. Det är ett sätt för mig att fylla på själen igen. Ett av dessa pyssel har varit att göra egen tvål och nu är min första omgång kallrörd tvål helt klar! Helt utan tillsatser, parabener, palmolja och andra ingredienser som fabrikerna tillför.
Med en doft av jasmin och vanilj är den inte bara bra för huden utan luktar även fantastiskt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0