Blomsterkurs ikväll!

      2010-12-14 / 22:00:26 Publicerat i kategorin Pyssel  

Ikväll efter att PAAAAANIKEN lagt sig som hade med tentan att göra, så visste jag att en belöning väntade. Kvällens skulle dels tillbringas tillsammans med självaste mamma, och vi skulle åka på kurs till sagasblomsterhandel i Älandsbro.
Det vart en jätte härlig kväll med mycket skratt, pynt, tips, inspiration och mycket mycket MYCKET piffande.

GUUU så mycket fint det fanns att titta på, där fanns allt, verkligen allt. Jag kan varmt rekommendera en kväll där, man får göra exakt vad man vill och dom är väldigt hjälpasamma och kommer med tips och idéer på hur man kan göra. För er som är intresserade, klicka här.

Inspiration (Fotade sakerna som var i min smak, men självklart fanns det väldigt mycket mer)

 



 


 
(Min skapelse)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0