Fånga dina minnen på en sten!

      2013-12-04 / 20:04:00 Publicerat i kategorin Budskapstavlor  
Förut gjorde jag bara fotostenar till familjen men nu har jag fått äran att börja göra lite fotostenar även till andra. Så himla kul och få beställningar av dessa underbara stenar! Har gjort ett facebook sida med ett 30-tal olika stenar som jag snart öppnar där man enklare ska kunna se mina stenar.

Vill ni beställa är det bara att skicka ett mail till mig. Jag kan fortfarande garantera leverans innan jul!
 
Några av dem alla jag gjort : )
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Nicole

Hej! Jag undrar vad en fotosten kostar? Sen undrar jag om jag är alldeles försent ute om jag skulle vilja ja min beställning innan jul? Med vänlig hälsning, Nicole

Svar: Hej Nicole. Jag har skickat ett mail till dig :)
altdesign.blogg.se

2013-12-09 @ 21:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0