Virka en banan!

      2013-09-03 / 10:51:25 Publicerat i kategorin Virkat  
Det här med att vara ensamstående är tufft. Nu är jag ju det ioförsig bara för en vecka, men det sliter ändå. Igår somnade Malwe kl 19, efter det diskade jag och städade undan, ja ni vet alla vardagliga saker. Klockan 9 kunde jag sätta mig med skolan och jag satt till över 1 inatt. Min gulltupp vaknade som vanligt i ottan så då var det dags att kliva upp. Inte hinner man mycket inte! Eller gör man det? Undra hur lång listan skulle bli om man skrev upp allt man gjorde på en dag?
 
Någonstans där i dimman lyckades jag virka en skalad banan med. Vad tycker ni? Mönstret hittar ni hos Garnstudio.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0