Kakfatet är fullt!

      2013-09-05 / 20:51:53 Publicerat i kategorin Virkat  
Jag tror jag fått dille på att virka kakor. När nålen rör sig gör sig min själ av med bekymmer. Ja men lite så är det. Man måste hitta något här i livet som ger en lugn. Nål och garn är mitt, vad är ditt?
Herregud, imorgon ska redan bakgrunden, inledningen och syftet vara färdigt i c-uppsatsen och skickas in till vår handledare. Väldigt passande när man är ensam med en bebis. Bra time älgarna!
 
Snart mycket snart ska jag sluta terra er med mina kakor!
 
 
 
 
Postat av: klara-mamma till Hanna

Men vad duktig du är!! Är det svårt? :) Vill så gärna ha sånna till hanna :)

Svar: Nej då, det är inte så svårt om man kan grunderna i att virka och det kan väl du?=)
altdesign.blogg.se

2013-09-05 @ 22:10:19
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: klara-mamma till Hanna

Nja kan göra mormorsrutor iallafall:P

2013-09-11 @ 19:00:39
URL: http://kmv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0