Jaktänka och bebishandduk!

      2013-09-02 / 14:19:00 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Startskottet är igång och karlarna är ute i skogen för och jaga älg och kvinnorna är hemma med barnen! Jag så är det i vårt hem i alla fall! Igår åkte sambon iväg för jakten på konungen och kommer vara bort en hel vecka, så jag och Malwe får klara oss själva framöver. Får se hur det går att kombinera heltidsstudier med och vara hemma med barn. hej och hå, kämpa på.
 
 
Men hörrni? Många av er har ju också söta små barn som behöver en gullig handduk med luva va? Så fort jag får tid ska jag faktiskt ta och sy en sån här till lilleman!
 
 
 
Hur ni gör hittar ni hos crazylittleprojects
 
Postat av: klara-mamma till Hanna

snyggt! :) tror minsan jag måste införskaffa en symaskin framöver:)

2013-09-02 @ 15:44:39
URL: http://kmv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0