Konsten att fota fina höstbilder!

      2013-10-07 / 19:26:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Ja, det är något jag skulle vilja lära mig.
 
I söndags åkte vi till en park för att fota lite fina höstbilder på vår lilla familj. Jag tänkte mig en mysig dag med många skratt där vi kastade fina löv på varandra och lyckades fånga färgglada bilder som visade hur gulliga vi är och kan vara, bilder som vi skulle kunna gå tillbaka och titta på i vinter och minnas denna mysiga höstdag.
 
HA....
 
 
Verkligheten speglade ett kaos. Malwe ville inte göra annat än och krypa iväg, när vi hämtade tillbaka han började han tokgrina, ni vet sådär så hela ansiktet blir rött och snoret rinner. Väldigt passande i familjealbumet. När vi lyckades lugna han kommer det en katt som stör den enda fina bilden. Sen kryper Malwe i lera så hans pippitröja blir brun och på det börjar det regna.
 
Jag och Lars passade på att ta några bilder på oss bara när Malwe ändå kände att han inte ville nära. Så helt bortkastat var det inte!
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Emily andersson

Verkligen jättefina bilder! Ni lyckades ju fånga höstfärgerna på löven iaf ;)

2013-10-07 @ 21:56:59
URL: http://emilyandersson.devote.se
Postat av: klara-mamma till Hanna

Fina ni är :)
Har du stativ och självutlösare?

2013-10-08 @ 12:03:17
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Det är inte lätt när man planerar att fota familjebilder. Bäst blir det oftast när man gör det lite impulsivt sådär :)

2013-10-08 @ 13:01:48
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0