En fotosten för att uttrycka en känsla!

      2013-10-21 / 09:59:35 Publicerat i kategorin Budskapstavlor  
Oj så fort förra veckan gick! Jag hinner inte med riktigt längre. Hela förra veckan var jag ute på praktik samt att jag även hade inlämning av C-uppsatsen på torsdagen. Det blev en tung vecka men nu är den förbi! En annan stor händelse förra vecka var att vår finaste lilla Malwe fyllde år. Ett helt år har passerat. Gör ett inlägg imorgon så ni får se lite hur vi firade han!
 
Trots en tuff förra vecka så lyckades jag ändå pyssla ihop lite. En fotosten på mig och Lars att ha på hyllan i sovrummet. Toppen nöjd blev jag!
 
 
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Har du gjort stenen själv? Typ Decoupage? :)

2013-10-21 @ 16:06:54
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0