Tavla med familjeregler!

      2013-11-03 / 10:19:00 Publicerat i kategorin Budskapstavlor  
Jag älskar tavlor, hemmagjorda som köpta. Men de flesta gör jag själv då jag har ett intresse att sitta och fixa i mina program med. Det senaste tillskottet är en tavla som hänger i vår hall vi vid våra jackor. En liten humoristiska tavla om familjereglerna hos oss.
 
 
 
Tavlan har jag gjort själv i photoshop efter inspiration från en tavla jag sett på en blogg. Är ju så bra när man får och ger inspiration på internet! 
 
Postat av: Caroline - Fotograf och Mamma

Jag har en likadan som hänger i köket så snygg! såg den på instagram och var tvungen att härma och göra en likadan.

2013-11-03 @ 19:23:54
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Ester ❤ ett kreativt liv

hahaha det är ju så klockrent med "låt mamma bajsa ifred"! Riktigt snygg var den. :)

2013-11-10 @ 22:09:49
URL: http://ettkreativtliv.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0