7 januari!

      2013-11-08 / 19:31:47 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
 
Idag skrev jag papperna för min första anställning som förskollärare! Känns så himla bra att ha ett jobb klart redan innan jag gått ur skolan! Ibland måste man lita på sin egen förmåga! 
 
Efter 3.5 års slit i skolan vare väl på tusan om man inte hade fått en anställning!  Flera har sagt åt mig att jag haft tur och ska vara tacksam. Jag är tacksam men jag tänker också att det inte handlar om tur. Det handlar om att jag faktiskt har utbildat mig, visat framfötterna och visat att jag är bra på det jag gör. Inte bara tur! Man måste tro på sig själv och sen även ge beröm till sig själv. Jag fick inte detta jobb pga ren tur utan för att jag är den jag är!
 
 
 
Postat av: AnNE-LEE

Du har helt rätt!! Det beror inte på tur utan på att du är du och du gör ett himla bra jobb!! :-)

2013-11-15 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0