Växthus av cd-skivsfodral!

      2013-06-26 / 19:41:48 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Idag har varit en dag i sorg!
 
Idag när jag vaknade insåg jag att min mobil hade gått och tagit livet av sig, bara så där! Kunde i stort sätt inte göra något med den, och det gick inte heller att rädda något på den. Alla bilder, sms, kontakter, allt är borta! Egentligen skiter jag i allt men mina bilder. Alla bilder på Malwe, alla bilder på mig och Lars, släkt och vänner. Jag förstår lite känslan människor får när deras hem brinner upp. Dom skiter i allt det materiella, men bilder och släktklenoder, det går aldrig att ersätta. Nu ska jag inte säga att det är samma sak. Men jag känner ändå sorg. Har faktiskt till och med fällt tårar. Mina fina bilder är hela borta!
 
Men nu är det tyvärr som det är och jag måste sluta tänka på det.
 
Till något roligare. Har provat att göra ett växthus av gamla cd-skivsfodral. Gick hyffsat bra, men skulle kunna fått till limningen lite snyggare, men annars är jag nöjd. Sidorna har jag byggt av framsidan av fodralen, bröt loss "pluttarna" och limmade ihop. Taket är gjort av hela fodral, dvs det är ett fodral som står och gapar eller hur jag ska förklara!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0