Sy ett lapptäcke!

      2013-07-18 / 14:39:00 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Ibland sitter jag och klurar på saker, tydligen ser jag sur ut då. Förut frågade sambon alltid: Vad är det? har det hänt något? Nu brukar frågan ofta lyda : Vad tänker du hitta på nu?
Men så är det alltid, jag har alltid något projekt igång av dess olika kvalitet. Det är lite så jag är. Jag måste alltid ha ett sidoprojekt, vare sig det handlar om att virka, sy, snickra,baka.. lite var som helst faktiskt.
Utan pyssel svälter min själ.
 
Så för någon dag sedan bestämde jag mig för att rensa bland sängkläderna. Gör det lite då och då och nu var det några bäddset som rök, som bäddset iallafal. Men istället för att kasta tänkte jag istället ge mig på det hela med att sy ett lapptäcke.
 
Hur vet jag inte än, inte mönster heller, jag vet egentligen inte ens hur man syr ett sådant. Men det ska jag nog ta och komma på hörrni.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0