En fin vattenkokare!

      2013-07-09 / 10:54:00 Publicerat i kategorin Fynd  
När vi var i Ullared och på gekås hittade vi en hel den fynd. Med fynd menar jag saker som inte finns i vår närhet och till ett hyffsat pris. Ni kommer få se några av de saker vi köpt lite då och då när jag uppdaterar här. Vi åker inte till Ullared för att handlar plastpåsar, hårspray, schampoo, toapapper. Förstår inte riktigt det, för mig är inte det någon stor utgift och känner inte heller att jag behöver tokhandla det för att spara 2 kr per förpackning. Men alla är vi olika. Man blir ändå lite småfnissig när man går där nere och ser vad folk faktiskt lägger i sina korgar.
 
Men en sak hittade vi i alla fall som jag blev helt kär i och det var denna urgulliga vattenkokare. Vår befintliga vattenkokare har levt lite över sin bästföre tid eller vad man ska säga. Den har väl gjort sitt jobb, men lite sådär halvdåligt och ibland inte alls. Så nu slog vi till på denna schnygging. I keramik och med snygg text som blir en liten finare detalj att ställa fram på fikabordet än den gamla i plast.
 
Väldans nöjd är jag över den, så den har redan fått bubbla lite vatten åt oss alla.
 
 
Postat av: Malin

Jag hittade en sådan vattenkokare på Coop forum där jag bor för en vecka sedan, kostar dock 400 kr, funderar ändå på att köpa den för att den är så söt

2014-01-31 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0