Återbruk!

      2013-07-17 / 21:57:00 Publicerat i kategorin Fynd  
Jag köper mycket på Erikshjälpen. Man går dit och visste inte att man behövde något, men kommer hem med något som man behövde (okey, inte alltid), men oftast. Ibland känns erikshjälpen som en guldrusch och man "fyndar" hit och dit, och ibland känns det som en torftig lokal med äldre människor. Men många dagar när det är mulet väder och jag och M inte har mycket för oss. Då går vi dit!
 
Sist jag var där hittade jag detta fina set. Jag vet inte om det är ett tacoset, men hos oss har det nu blivit ett sådant. Endast 5kr del med, säg mig, vart finner man annars ett sådant pris? Slå det om ni kan Gekås!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0