Virkad mormorsruta med uggla!

      2013-08-04 / 13:45:00 Publicerat i kategorin Virkat  
Jag har inte virkat på länge, men ikväll har jag knåpat ihop en mormorsruta. Ganska stor blev den, skulle kunna passa bra som en grytlapp, även om jag inte vill ha den till det. Vad den ska användas till vet jag dock inte än, men den var hemskt kul och göra!
 
Annorlunda, söt, lite sne och vindögd!
 
 
 
Mönstret till ugglan hittar ni på repeat crafter me
Postat av: klara-mamma till Hanna

Oj va fint :) Hade varit häftigt med en filt där alla rutor är svarta med ugglorna i olika färger :D

2013-08-04 @ 21:15:32
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: Karin

Hej!
Hittade till din sida i dag när jag googlade på "virkad poncho" och blev så glad av alla dina roliga och inspirerande virkningar. Ska gå och kolla direkt på mina garner och garnrester till en poncho.

Vi ses här igen!

2013-08-25 @ 12:23:30
URL: http://frk-petterslund.webnode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0