Snart börjar skolan!

      2013-08-07 / 10:23:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Jag har sån enorm panik av det faktum att skolan börjar snart! Jag vill inte, på riktigt! Det har varit så himla skönt och bara få vara hemma med Malwe, strosa runt på dagarna, hitta på vad vi vill göra och samtidigt när han går och lägger sig på kvällen få tid över för sig själv. Att man bara kan få ligga på soffan och glo på tv, läsa en bok, sitta och virka lite! Men nu kommer det tyvärr inte funka. Sambon kommer vara hemma de dagar jag är i skolan samt under min praktikperiod och sen under de resterande veckor har jag han själv och kommer istället att få läsa på kvällen.
 
Den är en tuff period som väntar fram till jul. Jag försöker se målet att sen är jag klar. Men just nu känns det väldigt långt bort och jag vet inte hur jag ska orka! Har i alla fall tagit tag i litteraturen. Saknar fortfarande 10 böcker som jag ska gå på jakt efter!
 
 
Postat av: Fanny

Vad är det för böcker du behöver? Kanske jag har någon.

2013-08-07 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0