Kasta 100 saker på 365 dagar!

      2013-08-12 / 13:22:14 Publicerat i kategorin Kasta 100 saker / År  
Började den 19 juli 2013 och avslutas 18 juli 2014!
24 dagar har passerat
21/100 saker är borta!
 
Bortskänkes   8
Säljes            3
Kastas           10
 
 
Rensandet fortsätter. Gått igenom kökskåpen och en låda i byrån. Varför låter man massa saker bara ligga och ta plats? Om man inte ha använt vissa saker på ett helt år, så kommer man nog aldrig ta upp dem igen. Innan Malwe kom älskade jag att lösa korsord, kunde sitta flera kvällar och klura. När han kom lades detta lite på hyllan med tanke "jag tar upp det sen". Tror ni jag löst ett enda korsord sen han kom? Nepp! Så nu kastade jag alla tidningar och blir jag sugen igen, då kan jag köpa mig en ny tidning!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0