Kasta 100 saker på 365 dagar!

      2013-08-09 / 09:29:40 Publicerat i kategorin Kasta 100 saker / År  
Började den 19 juli 2013 och avslutas 18 juli 2014!
21 dagar har passerat
6/100 saker är borta!
 
Bortskänkes   2
Säljes               3
Kastas             1
 
Idag har jag passat på att rensa strumplådan. Strumpmonstret fortsätter sin framfart och har nu lämnat 11 singel strumpor som nu ska få flytta från min låda. Men på riktigt, hur kommer det sig att det försvinner strumpor?
 
Det kan kännas lite töntigt att jag gör en inlägg om gamla strumpor, men faktum är att det är såna här små grejer som tar en enorm plats i förvaring hemma. Sånt man inte behöver men som av någon anledning ändå ligger kvar!
 
 
 
 
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Jag lägger alltid tillbaka udda strumpor i tvättkorgen. Då brukar det lösa sig efter ett par tvättar (och nästa gång är det något annat par som är udda...)

2013-08-10 @ 23:27:08
URL: http://tomtensdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0