Visa dina bilder i en burk!

      2012-05-08 / 14:02:11 Publicerat i kategorin Inspiration  
Ojojoj, tiden bara rinner iväg och jag hinner inte uppdatera bloggen. Hela helgen jobbade jag och på lördagkvällen var jag och L och drack några öl hos en kompis. Trevligt att komma ut och träffa lite folk även om vi gick hem relativt tidigt för att jag skulle upp och jobba på söndagen.

Denna vecka spenderas med att skriva tenta. Det blir ungefär en tenta del varje dag, så nu har jag precis skrivit klart den andra delen så imorgon väntar en ny. Efter denna vecka har jag tentat bort ytterligare 4 böcker. Känns otroligt skönt. Nu är det bara hoppas att jag klara denna tenta med och jag kan lägga den här kursen bakom mig snart. Känns skönt att jag inte åkt på en enda omtenta denna termin, så nu måste tummarna hållas för den sista med : )



Det finns så fina sätt att visa sina foton. Varför inte i en liten burk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0