Virkad sjal!

      2012-05-29 / 18:48:31 Publicerat i kategorin Virkat  
Sådär ja! Nu är det verkligen på sluttampen med skolan! Jag kan inte fatta att jag faktiskt har överlevt denna termin. Nu är det bara två dagar kvar, onsdag och torsdag, fulla med redovisningar, men dock muntliga, allt skriftligt är redan färdigt. Det känns faktiskt overkligt att jag klarat denna tuffa termin.
Ibland blir jag så där stolt över mig själv. Kommer dock dröja ända till midsommar innan jag får reda på om jag fått godkänt på alla tentor, inlämningar och muntliga redovisningar, men jag behöver inte prestera nå mer nu utan kan äntlingen börja andas ut och bara se fram emot sommaren och jobb : )


En sjal har blivit virkad de senaste dagar med, börjar få lite tid över så det är klart det börjar sprätta i fingrarna av rastlöshet.

Den är virkad efter detta mönster hos garnstudio och detta hyllakantsmönster som kant runt sjalen. Jag har virkat tills jag hade 6 halva "spindlar" högst upp. Tyvärr är inte bilderna av den bästa kvaliten.




Postat av: Helena Högberg

snygg sjal! Det måste vara skönt för dig att äntligen börja få pusta ut. Jag tror inte att jag skulle orka plugga så hårt, men man är väl för gammal :)

2012-05-29 @ 21:34:29
URL: loppisloella.blogg.sehttp://
Postat av: Yoko på: http://liten-anna.blogspot.com

så fin!

2012-05-29 @ 23:35:14
URL: http://HTTP://LITEN-ANNA.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0