Tandläkarskräck!!

      2012-05-24 / 10:16:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  

Ett samtal till en tandläkarstation.


Jag: Hej! Jag skulle vilja beställa en tid för att laga ett hål.

Sköterskan: Har du ont?

Jag: Nä?

Sköterskan: Varför tror du att du har hål då?

Jag: Jo för jag var på undersökning i september och då sa tandläkaren det.

Sköterskan: Ursäkta?

Jag: Ja, jag vet att jag kanske ringer lite sent.

Sköterskan tycker förmodligen jag är knäpp, eftersom hon svarar mig med tystnad.
Får tillslut en tid och en lätt tillsägelse att man bör boka tid inom en månad i alla fall.


Har man tandläkarskräck så har man. Nu ska jag dit och laga ett hål och jag mår så dåligt att jag knappt kan andas. Finns det fler där ute som är som jag? Vad gör ni för att må bättre?

Halv 12 idag, ligger jag och plågas av en hemsk tant iklädd gröna kläder och hemskt illaluktande engångshandskar.

Postat av: Helena Högberg

Usch då, det lät inte kul.Själv har jag inga problem med tandläkaren, men hatar istället att besöka allt annat inom vården.

2012-05-24 @ 21:32:58
URL: loppisloella.blogg.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0