Helgen är nära!

      2012-05-04 / 13:49:48 Publicerat i kategorin Inspiration  
Nu är det fredag och snart helg, dock ska jag jobba, men är ju ledig på kvällarna så man får ha lite helg då. Tenta resultatet var positiv igår så nu har jag klarat två av tre tentor, den sista ska vi ha nu till vecka. Jag kan snart börja räkna ner dagarna tills termin är slut, och ingen kan fatta hur sjukt mycket jag längtar.



Jag älskar ju Ikea, och alla deras saker även om jag inte köper särskilt mycket av dem, mest bara små saker. Men jag såg nu att dom har fått in en jättefin lampa som jag är lite sugen på. Dock kommer jag nog inte köpa den, det är det enda med Ikea, jag gillar inte att alla till slut har samma saker hemma. Men den är sjukt fin, och kanske kan man göra någon egen variant av den?

Postat av: Maddiie

Åh vilken söt lampa :)

Önskar din en trevlig dag :)

2012-05-07 @ 07:44:33
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0