Godmorgon!

      2012-05-22 / 10:15:08 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Herregud! Jag börjar äntligen förstå en sak som jag inte kunde förstå när jag var "ung". Det är det här med sömn och somna om! Förr fick man alltid höra att föräldrarna inte kunde somna om om man väckte dem på nätterna med onödiga ljud, och jag fattade aldrig det där. Det var väl bara och vända på sig om somna om. MEN NU har jag fattat det! Jag har blivit exakt så själv nu. Vaknar av minsta lilla och kan bannemig inte somna om igen, det är som om någon lagt en förbannelse över mig. Idag klev jag exempelvis upp runt kvart över 4:a och åt frukost och då hade jag legat och vänt och vridit på mig ett bra tag. Ni kanske ju förstå hur trevlig jag är runt ett tiden?!

Oh Lord, please send me back my old sleeping habit!

Ungefär så här känner jag mig på morgonen, trött, grå, lätt hårig och extremt trött i ögonen men ändå ganska söt!

Postat av: Anonym

Ha ha, jag sa : vänta bara jag skall återkomma en dag när det inte funkar att somna om!!!! :) Nu återkommer jag.



Kram mami

2012-05-23 @ 16:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0