Glas fusing.

      2012-05-02 / 15:47:39 Publicerat i kategorin GlasFusing  
Jadu, vad konstigt det blir när det är en onsdag som känns som en måndag, det blir en väldigt kort vecka då och jag som behöver en väldigt lång, helst en sån 9 dagars vecka för att hinna igenom alla mina böcker inför tentan på måndag. Nu har jag fastnat på något sätt i miljöpolitikens grundproblem och jag kommer varken framåt eller bakåt.


Jag har varit så dålig på att visa er alla Glasfusing smycken som jag säljer. Jag gör en hel del, men jag kommer alltid på att jag skulle ha fotat dem och visat er när det redan är för sent och de är skickade. Detta halsband hann jag i alla fall få på bild innan det hamnade i brevlådan : )



Postat av: Helena Högberg

Vad fint!Hur gör man sådant?

2012-05-02 @ 21:43:46
URL: loppisloella.blogg.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0