Att köpa från Ebay.

      2012-05-11 / 13:59:40 Publicerat i kategorin Virkat  
Ni är många som ställer frågor angående det virknålar jag skrev ett inlägg om för jättelänge sen, så istället för att skriva ett enskild mail till er allihopa som jag försöker göra så tänkte jag även skriva om det här. Virknålarna har jag som sagt köpt ifrån Kina, och detta gjorde jag från hemsidan Ebay.com, sedan söker ni bara på virknålar, så kommer ni få upp massa förslag på virknålar, om ni vill ha dem i metall eller trä och många olika försäljare. Så det är bara och välja och vraka och ta det bästa priset med snabbast leveranstid. Jag köper som sagt mycket saker från Ebay och framförallt från Kina, jag tycker de har otroligt bra kvalite på varorna och till bra priset. Leveranstiden brukar vara 5-10 dagar. Helt okej : ) Man betalar via Paypal med hjälp av sitt kontokort, så det går inte att betala med faktura, då säljare vill ha betalt innan de skickar varorna. Många brukar inte våga att köpa via internet, men jag har köpt säkert 20 olika saker från olika försäljare och varje gång har varorna kommit fram i det perfekta skicket. Jag har beställt mobilfodral, virknålar, badankor, duschmunstycken, skor, formar till betonggjutning och mycket mer.

Så shoppa loss nu mina läsare : )... o trevlig helg : )


Det senaste som köpte från Ebay var en bookbook. Den köptes för ca 120 kr inkl frakt från Kina, i butik i sverige kostar den ungefär 600-700 kr. Så det är verkligen värt det!

Postat av: Tove

vilken smart grej! Det får man kolla upp. Puss på dig söta

2012-05-12 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0