Washi tape påskpyssel.

      2012-03-31 / 10:20:37 Publicerat i kategorin Pyssel  
Gårdagen var ingen bra dag, vid 4 tiden märkte jag att jag började få ont i huvet, vid 7 tiden förstod jag att det var ett migränanfall som väntade. Så gårkvällen spenderades mest liggande i sängen med ett frysblock mot huvudet tills jag äntligen kunde somna och få vakna upp idag, migränfri.
Snart ska jag strax iväg och jobba lite, jobbar hela helgen faktiskt. Men helt okej, eftersom att jag var ledig förra helgen, och pengar är ju alltid välkomna : )

Vad ska ni hitta på i helgen?



Såg så snygga ägg som är ett väldigt enkelt pyssel egentligen, bara blåsa ur äggen och sen pynta dem med denna fantastiska Washitape, som finns att köpa i stort sett överallt nu, den har tagit världen med storm. Vart det inte läckra påskägg?





Postat av: Maddiie

Gud så läckra de var :) Roligt att de verkar så enkla att göra, det är alltid ett plus i kanten :P

2012-03-31 @ 13:26:23
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: Helena Högberg

snygga!

2012-03-31 @ 19:30:11
URL: loppisloella.blogg.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0