Bara en torsdag!

      2012-03-29 / 10:10:52 Publicerat i kategorin Inspiration  
Idag har jag egentligen två föreläsningar på tre timmar vardera. En på förmiddagen och en på eftermiddagen. Men jag har idag valt bort att gå på dem. Jag känner tyvärr att vissa föreläsningar som ges inte ger mig något, att då gå dit för att bara sitta av tiden känns i min mening helt meningslöst. Så istället väljer jag idag att börja att skriva ihop den delen ja behöver till hemtentan som är om några veckor. Effektiv tid. Yes! Sen i eftermiddag ska jag och L åka till birsta är det tänkt. Lite nödvändigheter måste inhandlas.





Undra om jag någon gång kommer äga ett badrum där man kan få hänga upp volangduschdraperi?
Mmmmmmm, så fint!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0