Mitt sommarlov!

      2012-06-01 / 08:40:58 Publicerat i kategorin Vackra citat  
Nu är det verkligen sommarlov! UNDERBART! Sista redovisningen igår gav högsta betyg med, kan det börja/sluta bättre än så? Idag fick jag även reda på resultatet på 2 av de 3 delarna från tentan från några veckor sen och dom är godkända, så nu är det bara sista tentan jag väntar på och se om den är godkänd, sen kan jag andas ut : )

Skönt att ha sommarlov, inte för att jag kommer vara ledig, ska jobba i stort sett hela sommaren utom två veckor i juli då jag tagit ledigt. Men jag är ledig från skolan, och det betyder mycket. Hjärnan behöver få vila ibland och nu ska den få göra det : )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0