Midsommar i sin fulla glans!

      2012-06-22 / 12:49:10 Publicerat i kategorin Litegrann om mig : )  
Det gick bra hos läkaren igår, fick en dubbel antibiotikakur i 10 dagar och ett kortisonnäspray, så nu hoppas jag att denna bihåleinflammtion ger med sig. Men det tror jag. Fick till och med sova i hela 7 timmar inatt. Vilket jag inte ens gjort sammanlagt de senaste 3 dagarna. Tyvärr är jag fortfarande så sjuk så något midsommarfirande blir det då inte för min del i alla fall. Mitt mål för idag är att orka gå och duscha och klä på mig. Annars är det nog soffan som gäller mest. Hej och hå så det kan gå.
 
 
Men jag hoppas ni får en fantastisk dag, här är det i alla fall kanon väder med ca 20 grader i skuggan : )
 
Trevlig midsommar!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0