Första dagen sen semestern!

      2012-07-16 / 10:42:00 Publicerat i kategorin Inspiration  
Idag är första dagen tillbaka på jobbet från semestern.
Nu är det jobba fem dagar i veckan i 6 veckor till och sen börjar skolan veckan efter.
Synd bara att man inte fick det bästa vädret på semestern, även om jag haft en himla härlig semester ändå så hade jag uppskattat en liten solbränna i allafall. Men jag trivs på mitt jobb, så det blir kul och komma tillbaka och umgås med alla goa arbetskamrater igen.
 
 
Jag är alltid på jakt på inspiration till mitt drömhus, hur jag vill ha det och hur jag drömmer om att ha det. Hittade häromdagen detta exempel på ett annorlunda men fint sängbord. Som en lite trapp, fast åt sidan.
Vad tycker ni om den?
 
Postat av: Fröken Pyssel

Tycker den var jättesnygg!

2012-08-28 @ 16:51:32
URL: http://www.pastill.nu
Postat av: Karoline

Jätte fin blogg som jag hamnade i av en slump =)

Karoline

Bland blommiga kaffekoppar och udda pinnstolar

2012-10-02 @ 09:55:33
URL: http://karolinezier.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0