En lördag med sol!

      2012-07-14 / 09:25:59 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Kan det vara solen jag ser?
 
...om jag kisar med ögon och verkligen verkligen försöker ser jag nog lite blå himmel med.
Vi har kommit hem från semestern, vi hade de fantastiskt en hel vecka på riktig husvagnssemester med allt vad det innebär. Ska försöka lägga upp lite bilder sen på de lilla jag fota : )
 
Jag försökte blogga via mobilen när vi var borta, men de gick inte och få in några bilder, så då kändes det inge kul och blogga heller om ni ändå inte fick se något. Vi hyrde i alla fall en jättefin volvo som vi var kanon nöjda med. Skulle inte vara helt fel och äga en sådan.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0