Vardagsbestyr!

      2012-01-03 / 11:32:00 Publicerat i kategorin Inspiration  

Fy vilken dag det var igår, inte nog med att det först spöregnade, blåste och att det var snorhalt så hade jag även en tid hos tandläkaren. Något som är bland det värsta jag vet. Jag får kallsvettningar, blir svimmfärdig och vill kräkas varje gång jag går dit. Bara miljön, lukten och personalen får mig att vilja vända i dörren.
OCH såklart så hade jag ett litet hål som jag måste laga med så då måste jag tillbaka dit med : (


Är sugen på att göra en klocka in till köket och det finns så himla många roliga ideer på hemmagjorda klockor.
Undra hur jag ska göra min?











Alla bilder lånade från Pinterest

Postat av: MARIE

De var fina allihop men jag gillar den svarta på träbitar :)

2012-01-04 @ 10:36:59
URL: http://LIVETOTELLTHEWORLD.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0