Söta små ljuslycktor!

      2012-01-27 / 11:49:50 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Så har nästan en hel vecka gått igen! Det har för min del varit en bra vecka, jag har tränat alla dagar, även om jag velat ge upp lika många gånger som jag tränat. Av någon anledning har det varit extra tungt med träningen denna vecka. Men så är det väl... upp-och-ner-gångar. I helgen är det jobb som gäller för min del. Det är bra, behöver lite extra pengar i fickan.

Vad ska ni göra i helgen?


Jag har även denna vecka varit ganska duktig på att komma på saker att göra, förutom att plugga. Men det blir väl så när böcker är så trist som de kan bli.
Denna vecka har bestått av att tillverka söta ljuslyktor av glasburkar, lite ståltråd, en bit tyg från ett gammal lakarn och en liten berlock! Tjoohoo så fint det blev : )





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0