Snygga väggljushållare.

      2012-01-04 / 11:09:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Ibland är det svårt här i livet och veta hur man ska reagerar när man hamnar i vissa situationer.
Man kan ju alltid spåna och tro och hoppas hur man ska reagera men man kan aldrig säga exakt hur man kommer reagera när det väl gäller.

Detta märkte jag angående mig själv igår. Jag reagerade inte alls som jag trodde jag skulle göra i en jobbig situation igår. Men jag agerade kanske mer mänskligt än jag hade hoppats på. Men det är väl i sin tur bra det med. Även om jag i detta fall hade önskat att jag hade ett hjärta och samvete av stål och ett stoneface.


Nä nu till något roligare. Jag tycker vi återvinner lite skedar nu. Så himla snyggt som ljushållare. Kolla bara här nedan.







Här finner ni hur man gör denna läckra väggljushållaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0