Snygga naglar!

      2012-01-02 / 10:28:00 Publicerat i kategorin Pyssel  

En härlig jul och en fantastisk nyår är över.
Jag tackar 2011 för allt bra och välkomnar 2012 med allt den har att erbjuda.



Jag fann en spännande sak igår som jag är så himla sugen på att testa och det är att måla naglarna genom att doppa dem i vatten blandat med nagellack!
Ska prova detta idag så än vet jag inte hur pass bra det fungerar. Men det ser ju onekligen väldigt enkelt ut.
Den guide jag tänkte följa finner ni
här och orkar ni inte läsa engelska finns en kort film ni kan se på här.


Postat av: Marie

Vilken mysig och inspirerande blogg! Jag pysslar också då fort det finns tid över :)

2012-01-02 @ 15:09:26
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0