Skapa en ros av plastskedar!

      2012-01-16 / 11:42:00 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Jag måste bara berätta för er att vi fick reda på betyget på vår B-uppsats redan i fredags och jag som trodde det skulle ta 15 dagar. För en gång skull slår skolan till med en rolig överraskning. Vi fick ett kanon betyg och jag är oerhört nöjd.

Från och med idag börjar jag läsa min fjärde termin på universitetet, herregud vad tiden går fort egentligen. Inte kan jag förstå att jag snart läst i 2 år på universitetet?? Dock väntar en jävulstermin.



Ibland blir jag bara så imponerad av andra kreativa människor som skapar olika saker av ingenting, eller ja, någonting är det ju. Men man ser det kanske inte som de självklara materialet.
Här har en person skapat en ros till ett halsband av plastskedar som h*n värmt över en ljus. Helt brilliant.

Postat av: Helena Högberg

helt otroligt!ser inte så lätt ut!

2012-01-16 @ 21:59:06
URL: loppisloella.blogg.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0