Flygande bokhylla!

      2012-01-10 / 11:51:30 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Tisdag är för mig den jobbigaste dagen på hela veckan. Man inser att veckan bara precis har börjat och det är många dagar kvar innan det är helg och man får chansen att sova ut.

Idag ska dagen ägnas åt att skriva det anförande på 45 minuter som ska redovisas på torsdag.. Sååå jag har det jag gör.



Hittade denna "flygande bokhylla" lösningen och tyckte den var värd att visa upp här. Snyggt, stilrent och annorlunda.
Använd er bara av enkla vinkeljärn (visst heter det så?)  som ni skruvar fast i väggen, och vips är det klart.

Postat av: Marie

Vilket bra tips, jag har kollat på sådana "hyllor" som går att köpa men jag tycker att de är alldeles för dyra! Tack! :)

2012-01-12 @ 11:18:11
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0