Att bli av med lite 2011!

      2012-01-23 / 10:45:50 Publicerat i kategorin Allt och inget!  

Mitt mål under 2012 är att bli av med lite av det från 2011. Det handlar inte bara om att förlora några kilon utan hela min inställning till mig själv. Jag ska ta hand om mig själv på ett bättre sätt, sova på bättre tider, lyssna på min kropp, inta en positiv inställning även till negativa saker, börja träna mer, ändra min kost lite, slappna av och inte stressa och umgås mer med mina vänner.

Jag har verkligen ansträngt mig och försökt att leva efter detta under januari månad. Det har inte bara medfört att jag gått ner 3.9 kg utan jag känner mig piggare också. Saker som har känts tunga är inte lika tunga längre. Jag säger dock inte att denna månaden varit lätt, för det har den inte varit. Men jag kan se vart det "nya" livet leder.

Heja 2012!!

Postat av: Tove

Åh vad duktig du är Frida! Hejja hejja! Det kommer du klara av galant :) Visst är det skönt att "vakna upp" och ta tag i saker, man mår så mkt bättre kramar!

2012-01-23 @ 14:18:08
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Sofiakristina

Vart hittade du den där tavlan ? Den var verkligen huuur fin som helst! Och jag älskar den låten med det "budskapet" :)

Hoppas man kan köpa den någonstans!



Kram

2012-01-25 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0