Underbara söndag!

      2012-02-26 / 14:54:08 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Det är nog denna årstid som är den bästa för alla vinter älskande människor! Nu finns det massa snö för skoteråkning och fina skidspår i skogarna, samtidigt som man hör att det droppar från takena och man förstår att våren närmar sig. Även solen visar sig från sin bästa sidan.

Till och med jag måste medge att vintern inte är så hemskt nu. (Jag sa inte det där högt va?)





Idag har det varit fika hos några vänner på förmiddagen och nu är jag hemma och fixar och donar.
Imorgon är det min första praktikdag på denna period. Känns lite nervöst och motigt, men jag hoppas att jag kommer få en härlig handledare och bli väl omhändetagen.
Postat av: Anonym

Men vilken underbar bild .........: ) vart har du tagit detta underbara tro?



Kram mami

2012-02-27 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0