Tips på alla hjärtansdag present!

      2012-02-12 / 11:57:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Idag tänkte jag visa Er vad ni skulle kinna ge bort i alla hjärtans dag present. Jag gav bort denna till min L i julklapp och han vart verkligen jätteglad. Han har den numera vid sängen och tror faktiskt att han tittar i den ibland : )

Ni behöver en kortlek, texten ni vill ha i den, en hålslagare, lim, färgat papper och snöre/läder eller vad ni nu vill binda ihop den med : )

Sen är det bara börja och göra er egen lilla kärleksbok : )

Lite tidskrävande, men väldigt enkelt, personligt och ingen kommer ha en likadan som ni gör : )

Här nedan får ni se några av det 52 sakerna jag skrev till L.












Postat av: Helena Högberg

Åh så gulligt! finfin ide!

2012-02-12 @ 19:12:18
URL: loppisloella.blogg.sehttp://
Postat av: Emily Karlsson

Asså ni två är ju bara för gulliga. Du är ju romantisk även fast du förnekar det ;) haha

2012-02-27 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0