Omotiverad!!

      2012-02-28 / 11:11:00 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Första dagen på praktiken är över, Idag blir andra dagen. Har hamnat på en avdelning där barnen är 1-3 år men det flesta barnen är 1-2 år. Personalen verkar super gulliga. Men om jag ska vara ärlig så är jag inte laddad. Jag verkar inte vara redo för denna praktikomgång... känner mig tyvärr inte alls motiverad. Och jag som älskar att vara ute och arbeta...

Hur ska jag hitta motivationen igen? Eller ska jag inse att man inte alltid kan vara 100% motiverad och inspirerad jämt? Eller är det otacksamt av mig att inte vara motiverad? Det är ju inget jag visar på praktiken, försöker hålla skenet uppe varje minut även om jag på insidan känner något annat.


Så spännande hur man kan utveckla saker ett steg längre till något helt oväntat. Spana in dessa.



Bilderna kommer från flickr.com
Postat av: Anonym

man kan inte alltid ligga på topp min vän !! De

är inte alltid lätt att vara positiv jämnt. kramiz mami

2012-02-28 @ 14:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0