Gör en halsduk av en gammal T-shirt!

      2012-02-06 / 10:42:34 Publicerat i kategorin Pyssel  
Hej!

Jag hoppas att Er helg har varit jättebra!

Idag är det en ny vecka och jag glömde ju väga mig igår, eller glömde, jag struntade i det, hade haft en dålig vecka på grund av olika saker, men idag när jag klev upp så tänkte jag ändå att jag skulle väga mig. Alla veckor kan ju inte vara bra veckor och jag vill att det ska synas i min tabell att det även varit jobbiga veckor. Men till min stora förvåning när jag ställer mig på vågen så har jag ändå gått ner. Börja tokskratta där ståendes på vågen.

Idag ska jag börja och ha en ny grupp på Komtek med, ska undervisa i flyt och flyg. Så denna termin ska jag ha två grupper, dels smyckesdesignen som förra terminen och denna flyt och flyg grupp, Känns kanon kul : )



Ny vecka, nytt pyssel! Varför inte göra en halsduk av en gammal t-shirt?=)



Postat av: Helena Högberg

Vad smart!Mjukt och snyggt!

2012-02-06 @ 17:03:31
URL: loppisloella.blogg.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0