Använd grenar!

      2012-02-27 / 11:12:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Igår kväll när jag gick ut bara för att kolla min mail så upptäckte jag att jag hade fått ett mail sent på fredagen av min samordnare. Jag har blivit förflyttad till ett annat ställe och en annan handledare. Så igår kväll satt jag och visste varken när jag skulle börja eller vem jag skulle få eller vart jag skulle gå. Kändes inte så roligt alls faktiskt. Det var inte så här jag ville att min praktik skulle börja.

Aja, håll era tummar för att jag hamnar på ett bra ställe och att det blir bra i slutändan idag i alla fall trots allt trassel.

Välkommen en nya måndag... tror jag!



Jag tycker naturen kan bli ett sånt himla fint inslag i hemmet. Håller ni inte med mig?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0