När våren kommer vill jag virka.

      2012-04-18 / 10:00:44 Publicerat i kategorin Virkat  
Oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera här.

Men det bara är så tyvärr. Kanske är det bättre jag lägger ner bloggen? Jag vet inte, den karamellen får jag suga på ett tag.

Så vad har hänt? Tentan gick suverränt, bättre än förväntat så nu kan jag göra ett kryss på ett papper, hemtentan är inlämnad och väntad på att bli rättad. Gu så jag kommer mysa när denna termin är över och det bara är sommar. Den här veckan börjat en ny omgång med KomTek grupper, nya härliga barn, sugna på att lära sig massor. Dom har en sån himla härlig drivkraft i den där ålden. Allt är intressant och dom är sugen att testa. Undra när det försvinner? När dom blir tonåringar och coola? Eller är det vi vuxna som glömt att anpassa undervisningen efter barnen?



Jag är så himla sugen på och virka en bebismössa. Men jag har ingen och ge den till, och det skulle också kännas konstigt att ge bort en virkad mössa nu så här till våren? Men det finns så mycket fint och jag är så sugen på att komma igång med virkningen igen. Kolla bara in denna sötnos.


Bild Ravelry.com
Postat av: Emelie

Hehe du kan gärna få virka en till mig annars? ;) Har inga höstmössor för bebisar så det skulle vara himla sköj med en virkad :P

2012-04-18 @ 11:04:49
Postat av: Katta

Inte lägga ner, skriv när du har tid! All kärlek <3

2012-04-18 @ 11:46:00
Postat av: Helena Högberg

Åh så söt! småbarn behöver ha mössa nästan jämt! Det vore synd om du lade ner bloggen!

2012-04-18 @ 17:44:23
URL: loppisloella.blogg.sehttp://
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Mössan är verkligen jättefin!

Om du är sugen att virka, men inte har någon att virka till måste jag fråga: tar du beställningar? I sånt fall vill jag gärna beställa av dig (ingen tidspress då bäbisen - inte min dock - anländer först i slutet av augusti)

Skicka gärna ett mail om du är sugen på ett beställningsjobb.

Mvh Erica

2012-04-23 @ 23:34:00
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0