När regnet faller.

      2012-04-26 / 13:12:18 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Så himla kul att ni var många som uppskattade mössan jag visade igår. Den är nu på väg till en ny ägare som förhoppningsvis kommer ha stor glädje av den : )
Idag sitter jag med näsan i mina böcker och tittar ut på regnet, på något sätt är det ganska mysigt ibland och sitta ihopkurade i soffan med en kopp the, en bok och bara titta ur på dropparna som faller. Nu hade ju ioförsig boken kunna fått varit lite mer intressant, en man kan ju inte få allt : )


Strax ska jag åka iväg och ha mina smyckeskurser som alla andra torsdagar, det börjar dra ihop sig mot slutet snart. Bara fyra gånger kvar nu. Idag ska vi jobba med krympplast och med koppartråd för att göra trasselsmycken =)


Bild lånad från pastill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0