En bebismössa virkad, nu saknas bara en bebis.

      2012-04-25 / 17:21:22 Publicerat i kategorin Virkat  
Dagarna bara flyger förbi och jag verkar lägga allt mindre tiden på bloggen. Känns inte alls kul, jag gillar ju och blogga. Kanske bara är i en svacka som jag kommer ur snart igen. Läser ju faktiskt en riktigt mardrömstermin just nu.  Jag har egentligen inte så himla mycket kul att uppdatera er om. Jag har återigen börjat virkat, vet inte varför jag sluta. Det är ju verkligen som balsam för själen.


En söt lite bebismössa har blivit gjord, jag har ju dock ingen bebis själv så om det finns någon där ute som har en bebis som skulle vilja ha denna mössa är det bara att maila=) Först till kvarn. (Mössan är virkat i ett ljusgrått garn)
Mönster kommer från pysselkiisen. Kanon mönster : )


Postat av: Helena högberg

Väldigt gullig modell på mössan, synd att jag inte har någon baby jag heller.

2012-04-25 @ 22:11:02
URL: loppisloella.blogg.sehttp://
Postat av: Marie

Vilka söta mössor! Är det en sådan som på bilden du har virkat? Jag vill också virka, men vet inte om jag kommer ihåg hur man gör, var 100 år sedan sist känns det som :)

2012-04-26 @ 11:44:26
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0