Bloggen blir lidande.

      2012-04-09 / 11:19:00 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Jag är i en fas just nu där jag är en dålig bloggare, jag märker det.
Mina dagliga uppdateringar har försvunnit. Vet inte vad jag ska skylla på, om jag ska skylla på lathet, jobbet, skolan eller något annat finurligt. Men jag ska försöka bättre mig. Jag lovar.


Idag är sista dagen att läsa på inför tentan imorgon. Känns jobbigt och redan skriva en ny tenta eftersom man inte ens fått reda på hur det gick på den förra än. Lärarna har 15 arbetsdagar på sig att rätta och med alla röda dagar innebär det att vi får resultatet på torsdag nästa vecka.




En snygg hemmagjord nyckelhållare är inte så svår och göra. Kolla bara in denna skönhet. Gjorde på några leksaksklossar och av en bit trä. Kolla in hos mysweetsavannah för att se exakt hur ni går till väga.

 





Postat av: Maddiie

Lycka till på tentan i morrn :)



Du får ha en bra dag :)

2012-04-09 @ 11:57:27
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: Yoko på: HTTP://LITEN-ANNA.BLOGSPOT.COM

otroligt fin blogg iaf!

2012-04-17 @ 15:00:39
URL: http://liten-anna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0