Vackert i vitt.

      2011-09-10 / 12:52:11 Publicerat i kategorin Nu och då  
Ooooj, vilken sovmorgon jag tog mig idag. Men skönt och välförtjänt.
Snart ska jag klä på mig och göra lite nytta, men första ska jag äta mysig frukost i soffan framför tvn i min älskade Ziperall.


Dessa ljusstakar fyndade jag för någon månad sen när jag var på loppis med Theres. Dock hade jag inga pengar så i själv verket är dom kanske hennes? eftersom hon betalade. Men ska göra mig skuldfri någon dag. Hela två kr kostade de tillsammans ; )






Idag har L skjutit sin allra första älg. GRATTIS säger vi till han. Som en stolt tupp går han runt här hemma.
Postat av: Theresh

Härligt att du målat mina ljusstakar! Hämtar dem i morgon ;)

super fina vart de iaf!!

2011-09-10 @ 20:25:28
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0