Mitt älskade Photoshop

      2011-09-03 / 10:40:00 Publicerat i kategorin Budskapstavlor  
Vad de känns som att jag tjatar om min dator hela tiden med er.
Men en massa beställningar ligger på hyllan och jag kan inte fortsätta med dem utan dator och mitt älskade Photoshop.

Här är en tavla jag hann göra klart.
En sån otroligt vacker text som går rakt in i hjärtat.



Nu blir det jobb. Kom på Technichus ni med idag. Passar barn som vuxna. Välkomna!
Postat av: ANNICA

Så fina!!! Funkar det att använda vanliga transferpapper för tyg eller har du några specialare? det syns ju ingen kant? berätta =) har hittills bara vågat trycka på tyg men både på plankor och annat blir ju jättefint!

2011-09-04 @ 22:40:22
URL: http://pimpinelle.blogspot.com
Postat av: Linda

Vart har du köpt så man kan göra sånna här och fotosten? :) kram

2014-03-05 @ 23:31:10
URL: http://Nattstad.se/storyofmyliife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0